از نظر اقتصادی استفاده از یک پودر خوب و با کیفیت کاملا به صرفه است اما بایستی حتما پودر خوب و اصل تهیه کنید زیرا از برخی مارک ها پودر بدون کیفیت و تقلبی وارد بازار شده است و بنابراین باید در انتخاب آنها دقت کرد.

 

مایع ماشین ظرفشویی

برای کسب نتیجه بهتر باید از نمک ماشین و جلا دهنده نیز به همراه پودر استفاده شود.معمولا اکثر ماشین های ظرف شویی هنگامی که مایع جلا دهنده و نمک آنهاتمام شود هشدارمیدهند و این هشدار نشان دهنده ی آن است که حداکثر تا 2 الی 3 بار میتوان با مایع و نمک باقی مانده از ماشین ظرف شویی تان استفاده کنید. توصیه میکنیم به 2 علت به این هشدار توجه کافی داشته باشید:

1.دست یابی به ظروفی تمیزتر، بدون لکه و با درخششی فوق العاده

2.نگهداری بهتر از ماشین ظرف شویی تان

در صورتیکه به استفاده راحت تر از ماشین ظرف شویی تان فکر میکنید استفاده از قرص را به شما پیشنهاد میکنیم انواع قرص هایی که در بازار موجود است شامل موارد زیر است:

  • قرص معمولی
  • قرص کوانتوم
  • قرص همه کاره

 

اما کدامیک برای ماشین ظرف شویی شما مناسب تر است؟؟؟

انتخاب ما برای همه انواع ماشین ظرف شویی قرص کوانتوم بوده و دلیل آن نیز تمیزی بی نظیر آن در شست و شوی ظروف است. علاوه بر این قرص کوانتوم پوسته ژله ای و قابل حل در آب داشته که نیاز شما را از پوست کندن قرص هم مرتفع میسازد.

کدام مارک از مواد شوینده برای شست و شو در ماشین ظرف شویی مناسب است؟

برای انتخاب مارک مناسب ما به شما محصولات فینیش و پریل را پیشنهاد میکنیم. به طور کلی هنگام انتخاب محصولات مورد نیاز برای شستشو در ماشین ظرف شویی باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول مورد نظر نباید بیش از حد لازم کف ایجاد کند. برخلاف محصولات مورد استفاده در شستشوی دستی ظروف این محصولات باید دارای قدرت كف كنندگی خیلی كمی باشند. كف ها قابلیت تمیز كردن ماشین را كاهش داده و باعث سرریز كردن آن میشوند، همچنین شویندههای مورد استفاده در ماشین ظرف شویی باید از تولید كف حاصل از مواد پروتئینی هم جلوگیری كنند. با توجه به آمار رضایت بالای مصرف کنندگان محصولات فینیش و جلب رضایت مشتری ها این است که استفاده از این محصولات قابل اطمینان است. در ادامه به معرفی برخی محصولات پرطرفدار فینیش می پردازیم:

قرص کوانتوم فینیش:

استفاده از قرص کوانتوم فینیش میتواند پیشنهاد خوبی برای ماشین ظرف شویی شما باشد. فرمول جدید کوانتومی فینیش در حال حاضر قدرت تمیز کردن سخت ترین لکه ها را نیز داراست . فینیش کوانتومی با سه فن آوری نوین ، درخشش شگفت انگیزی برای تمام ظروف شما را به ارمغان می آورد:

  1. درخشش بالاترpowerball gel
  2. پاکسازی جدید همراه با دانه های بسیار ریز فعال با هدف قرار دادن سخت ترین لکه ها
  3. مواد شوینده با کارایی عالی برای تمیزی بی نظیر

    طراحی محصول انقلابی فینیش کوانتومی به شکل یک کپسول حل شدنی است، بنابراین میتوانید آن را بدون نیاز به باز کردن به طور کامل در محفظه شستشو قرار دهید.

 

قرص همه کاره فینیش:

استفاده از قرص همه کاره هم طرفداران مخصوص خود را دارد و تنها تفاوت اصلی آن با قرص کوانتوم در فناوری درخشش فوق العاده است که ویژگی منحصر به فرد کوانتوم محسوب میشود.فرمولاسیون قرص همه کاره به نحوی طراحی شده است که علاوه بر قرص کلاسیک حاوی نمک و جلادهنده نیز هست.

پودر ماشین ظرف شویی کلاسیک فینیش:

در هر زمان می توانید با پودر کلاسیک فینیش مخصوص ماشین ظرفشویی از شستشوی تمیز لذت ببرید. لکه های لازانیا ی پخته شده، لیوان های لکه دار و تابه های کثیف را به پودر ماشین ظرفشویی کلاسیک بسپارید. استفاده از این پودر موجب جلوگیری از ترک و خش های حاصل از استفاده از ابر و اسکاچ در شستشوی دستی نیز است. استفاده از این محصول همراه نمک ماشین ظرف شویی نتایج دلچسبی را فراهم خواهد کرد.

جرم گیر ماشین ظرف شویی فینیش:

برخی از افراد فکر می کنند که تنها با استفاده از قرص های خوب و با کیفیت کار تمام است در حالیکه برای نگهداری خوب و مطمئن بایستی برای ماشین ظرف شویی هم مثل خودرو و یا دیگر وسایل مهم تان برنامه تعمیرات و نگهداری داشته باشید، استفاده منظم از جرم گیر هم جزء همان برنامه هاست.

شما ممکن است فکر کنید که ماشین ظرفشویی شما تمیز است، زیرا ظاهراً تمیز به نظر می رسد. اما با گذشت زمان در بخش های حیاتی از ماشین ظرفشویی مانند فیلتر،سلاح اسپری آب، لوله ها، پمپ آب و تخلیه،جرم و رسوب جمع میشود.مراقبت فعالانه از ماشین ظرفشویی خود را با پاک سازی تمام بخش های حیاتی و پنهان آن با جرم گیر ماشین ظرف شویی فینیش تجربه کنید.

فراموش نکنید ماشین تمیزتر به معنی ظروف تمیز تر است.برای کسب نتایج مطلوب، یک بار در ماه استفاده کنید!

جرم گیرپودری ماشین ظرف شویی:

جرم گیر پودری نیز برای پاک سازی ماشین ظرف شویی و درخشتدگی ظروف به کار میرود و البته نسبت به نوع مایع درخشش کمتری به ظروف می بخشد ولی با این حال طرفداران خاص خود را دارد. این جرم گیر را باید در محفظه ی مربوط به پودر ماشین بریزید.

بوگیر ماشین ظرف شویی:

آیا تا به حال از بوی نامطبوع ماشین ظرف شویی خود هنگام باز کردن درب آن با ظروف کثیف آزرده شده اید؟ حتما شما هم انتظار دارید پس از پایان کار ماشین بوی تازه و مطبوع به همراه ظروف تمیز داشته باشید ،استفاده از بوگیر فینیش این فرصت را به شما میدهد که در هر زمان با بازکردن درب ماشین یک نفس هوای تازه استشمام کنید.

نمک ماشین ظرف شویی فینیش:

شستن ظروف با آب نرم از رسوب روی ظروف جلوگیری می کند. نمک ماشین با نرم کردن آب موجب پاک شدن لکه های روی ظروف و نیز جلوگیری از صدمات ناشی از آب سخت به ظروف شیشه ای و آکروپال می باشد. نمک ماشین ظرفشویی فینیش خالص بوده و در نرم شدن آب بسیار موثر است. نمک های دیگر ممکن است حاوی ناخالصی هایی مانند آهن وکربنات باشد که این امر می تواند به میزان نرم شدن آب صدمه بزند. قابل به ذکر است که برخی از ماشین های ظرف شویی فناوری سخت گیری آب رادارند و از این جهت نیازی به استفاده ازنمک ندارند.

جلا دهنده ماشین ظرف شویی فینیش:

شما احتمالا به این مسئله دقت کرده اید که باقیمانده غذا و مواد شوینده می تواند به صورت لکه روی ظروف شما بچسبد! مایع جلادهنده ظروف فینیش همه چیز را خیلی خوب پاک میکند و فقط درخشش و جلا را روی ظروف شما باقی می گذارد.

معرفی محصولات ماشین ظرف شویی پریل:

قرص همه کاره پریل:

قرص های چند منظوره دارای خواص پاک کنندگی ، آبکشی کامل ، جایگزینی نمک، حفاظت از ظروف شیشه ای، درخشان کردن ظروف استیل، حرارت پائین، حفظ بهداشت ماشین و بهداشت بسته بندی می باشند و شما از این جهت می توانید به قرص همه کاره پریل اعتماد کنید.

بوگیر ماشین ظرف شویی پریل:

با رایحه خوش بوگیر پریل میتوانید با بوی ناخوشایند ظروف خداحافظی کنید و هنگام باز کردن درب ماشین ظرف شویی خود از بوی خوب ظروف تمیز خود لذت ببرید.

بوگیر پریل جامد بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به بوگیرهای مایع دارد.

جهت خرید انواع مواد شوینده از فروشگاه برنزی کلیک نمایید

[kkstarratings]