حقیقتا نمی توان چیزی زیباتر از اجناس برنجی را در دکوراسیون منزل متصور شد. این لوازم تعریف کاملی از یک منزل لوکس، مجلل و باشکوه ارائه خواهند داد.

این لوازم تعریف کاملی از یک منزل لوکس، مجلل و باشکوه ارائه خواهند داد. در گذشته از فلز برنج در ساخت لوازم منزل به مقدار زیادی استفاده می شده است اما این فلز خوش رنگ و لعاب دوباره جای خود را در میان طراحان پیدا کرده و به یک مدل شیک در دکوراسیون های امروزی تبدیل شده است.

به دلیل پیشینه قدیمی استفاده از فلز برنج در لوازم منزل، شاید گمان کنید که این لوازم نیز صرفا جنبه یک وسیله دکوراتیو قدیمی و عتیقه گونه داشته باشند اما مدل هایی که در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد، با جلوه و خطوط طراحی صاف و ساده به همراه درخشندگی مثال زدنی، کاملا مناسب دکوراسیون های مدرن و امروزی هستند. به عقیده بسیاری از طراحان، فلز برنج امروزه به محبوب ترین و بزرگترین عنصر در طراحی داخلی تبدیل شده است بنابراین خوب است شما هم به استفاده از این فلز روی بیاورید.

با هم چند مدل از کاربرد ظروف برنجی در تزیین منزل ببینیم

 

رنگ طلایی از انواع رنگ های زیبا و شیک برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. دکوراسیون طلایی باعث ایجاد احساس نشاط و سرزندگی در افراد خانواده می شود اگر شما تمایل دارید دکوراسیون لوکس و متفاوتی را برای قسمت های مختلف منزل خود طراحی کنید می توانید از رنگ طلایی استفاده نمایید که این رنگ زیبایی و جذابیت خاصی را به دکوراسیون داخلی منزل شما می بخشد.

خوبی رنگ طلایی این است که همیشه مد است و مربوط به هیچ دوره ای نیست و هیچ نگرانی از بایت این مساله نمی توانید داشته باشید.از  دوران تاریخ مصر باستان تا یونان باستان و ملکه کلوئوپاترا و تا به امروز که مدرن ترین دکوراسیون داخلی در نیویورک با دعوت از رنگ طلایی به سرحد زیبایی می رسد را شامل می شود.

طلایی به عنوان نماد ارزش ، موفقیت و لاکچری مطرح بوده است. مدال طلا ، کارت طلا و نشان های طلا ؛ همه این ها به معهنای بهترین بهترین ها بوده است. اما در دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی کمی نیاز به مهارت و دانستن ترفندهای بیشتری دارد. اگر به درستی انجام گیرد می تواند گرمای ملایم اما پرجلایی را به فضای اتاق اضافه کند. اما اگر به اشتباه شود می تواند یک خانه طلایی دلزده و افراطی برای شما ایجاد کند.

چند مدل دکوراسیون منزل برنجی و برنزی

[kkstarratings]