راهنمای بازگشت و یا تعویض کالا

آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی برنزی می‌باشد. در همین راستا برنزی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند

پس چنان چه قصد بازگشت دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

بازگشت  کالا چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

– مورد پسند نبودن کالای دریافتی: به هر دلیلی اگر محصول خریداری شده خود را نمی‌پسندید می‌توانید آن را به راحتی بازگشت داده اما توجه داشته باشید هزینه های حمل نقل فقط در صورت معیوبی یا وجود نقص و ایراد برگشت داده خواهد شد.

– عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی

– وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده

 

کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟

تمامی محصولات موجود در سایت برنزی قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند بجز موارد زیر:

– دسته بندی بوفه ها ساعت های ایستاده میز تلفن تلویزیون و ناهار خوری  لوستر ها و سایر اجناس حجیم و سفارشی

محصولاتی که با هماهنگی مشتری از همکار تهیه گردیده اند.

محصولاتی که با کیف پول خریداری شده اند.

 

کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟

– در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید )، قرار داده اید.

– ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.

کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی برنزی برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.

 

کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟

مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت و یا تعویض کالایی را دارید با خدمات پس از فروش برنزی تماس گرفته و آن را اعلام نمایید تا در صورت داشتن شرایط جهت ارسال کالا راهنمایی شوید.

*لطفا از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بانی مد خودداری فرمایید.

 

کالای خود را به چه آدرسی ارسال کنیم؟

جهت ارسال کالا با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید

بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بعد از دریافت کالا توسط برنزی، کارشناسان، کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض و یا بازگشت وجه آن راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

– در صورتی که مشتریان محترم قصد تعویض کالا را داشته باشند، بن خرید به ارزش کالا برای ایشان ارسال می‌گردد تا سفارش جدید خود را انجام دهند، هزینه ارسال سفارش جدید به عهده مشتری می‌باشد.

– در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی کالا توسط واحد کنترل کیفیت و سلامت برنزی، ظرف 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد . (در نظر داشته باشید که در این صورت هزینه ارسال از مبلغ کل کسر خواهد شد.)