دکوراسیون طلایی نقره ای برنز : رنگ های متالیک از جمله جذاب ترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می روند. این رنگ ها با جلوه ی خاصی که دارند، ظاهر بی نظیری را برای فضاهای مختلف خلق می کنند و جلوه ی متفاوتی به دکوراسیون می بخشند. طلایی، نقره ای و برنزی از می توان نمونه های محبوب متالیک دانست که این روزها کاربردشان در طراحی داخلی منازل طرفداران زیادی پیدا کرده است. با توجه به ظاهر جذاب و خیره کننده ای که این رنگ ها دارند و جلوه ی متمایزی که به فضای منزل می دهند، محبوبیت آن ها چندان تعجب ندارد.

 

لوازم دکوری: مجسمه ها، مخصوصا مجسمه های طلایی و برنزی از آن دسته لوازم دکوری ای هستند که طرفداران خاص خودشان را دارند و هر کسی از آن ها استفاده نمی کند، اما استفاده از مجسمه برنزی دکوری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هم می تواند حال و هوای آن را حسابی زیر و رو کند. مخصوصا که اگر طرفدار سبک کلاسیک و لوکس باشید.

 

رنگ طلایی، یکی از رنگ‌های زنده و شفاف در دکوراسیون منزل است. استفاده از این رنگ در وسایل منزل باعث بیدار شدن احساسات و سرزندگی می‌شود و به شما نیرو می بخشد تا آن‌چه را که باعث رضایت خاطرتان می‌شود پیدا کنید.

چنانچه دکوراسیون منزل تان را با رنگ‌های طلایی بیارایید متوجه می‌شوید که چقدر اتاق‌های خانه دلباز و روشن می‌شوند.

حقیقتا نمی توان چیزی زیباتر از اجناس برنجی را در دکوراسیون منزل متصور شد. این لوازم تعریف کاملی از یک منزل لوکس، مجلل و باشکوه ارائه خواهند داد.

این لوازم تعریف کاملی از یک منزل لوکس، مجلل و باشکوه ارائه خواهند داد. در گذشته از فلز برنج در ساخت لوازم منزل به مقدار زیادی استفاده می شده است اما این فلز خوش رنگ و لعاب دوباره جای خود را در میان طراحان پیدا کرده و به یک مدل شیک در دکوراسیون های امروزی تبدیل شده است.

به دلیل پیشینه قدیمی استفاده از فلز برنج در لوازم منزل، شاید گمان کنید که این لوازم نیز صرفا جنبه یک وسیله دکوراتیو قدیمی و عتیقه گونه داشته باشند اما مدل هایی که در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد، با جلوه و خطوط طراحی صاف و ساده به همراه درخشندگی مثال زدنی، کاملا مناسب دکوراسیون های مدرن و امروزی هستند. به عقیده بسیاری از طراحان، فلز برنج امروزه به محبوب ترین و بزرگترین عنصر در طراحی داخلی تبدیل شده است بنابراین خوب است شما هم به استفاده از این فلز روی بیاورید.

با هم چند مدل از کاربرد ظروف برنجی در تزیین منزل ببینیم

 

 

 

جهت مشاهده و خرید اجناس کلیک نمایید

جهت عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک نمایید

جهت عضویت در صفحه اینستاگرامی ما کلیک نمایید