20 درصد تخفیف بیشتر از دیجی کالا

از دیجی کالا ارزان تر خرید کن!

ما هر هفته ده ها محصول دیجی کالا را در شبکه های مجازی و وبسایت با تخفیفات 20 درصدی عرضه میکنیم که جهت مشاهده این تخفیفات میتوانید از صفحه اصلی سایت> اسلایدر محصولات دیجی کالا یا از صفحات مجازی ما در اینستاگرام و تلگرام بازدید نمایید.

علاوه بر این شما همواره میتوانید هر کدام از محصولات وبسایت دیجی کالا را که مد نظر دارید را با بهره مندی از تخفیفات ما ارزان تر خرید کنین. این تخفیفات با کسر از منابع درآمد برنزی و شریک کردن مشتریان در سود مشارکت میباشد.

نحوه استفاده ازین تخفیفات که بین 1 تا 10 درصد تخفیف بیشتر میباشد به روش های زیر امکان پذیر میباشد.

 

1- کافیست ابتدای امر محصول مد نظرتان را از سایت دیجی کالا انتخاب نموده سپس ثبت سفارش محصول را به ما بسپارید.برای این منظور ما فرمی تهیه کرده ایم که از طریق لینک زیر میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.پس از تکمیل فرم از طریق راه های ارتباطی ما جهت تسریع روند ثبت سفارش تماس بگیرید.

فرم تخفیف دیجی کالا

 

2- شما تنها با کلیک بر روی بنر زیر و ورود به سایت دیجی کالا از طریق پیشنهاد ما و اقدام جهت ثبت سفارش میتوانید ازین تخفیفات بهره مند شوید.در این روش شما ابتدای امر طبق روند عادی اقدام به خرید محصول نموده و پس از پرداخت وجه سفارش و دریافت شناسه سفارش DKC از دیجی کالا تنها این کد را برای ما ارسال میکنید.همکاران ما نسبت به اعتبار سنجی کد اقدام و پس از مدت 14 روز نسبت به واریز وجه تخفیف سفارش شما اقدام مینمایند. مدت زمان 14 روز به دلیل سیستم بازگشت کالای دیجی کالا میباشد.بستگی به محصول انتخابی سفارش شما شامل تخفیف خواهید شد. برای اطلاع از مبلغ تخفیف میتوانید از فرم بالا استفاده نمایید.

ورود به سایت دیجی کالا از طریق برنزی

 

*در صورت استفاده از کد تخفیف مبلغ از سود شما کسر خواهد شد*

*حداکثر تخفیف در هر سفارش 200 هزار تومان میباشد*