با سلام
مشتریان عزیز

ما در برنزی جهت رفاه حال مشتریان و سهولت انجام کار امکان ثبت سفارش بدون ثبت نام را فراهم کرده ایم اما اکیدا توصیه میکنیم.نسبت به عضویت قبل از ثبت سفارش اقدام نمایید

دلایل توصیه ما:

1-با عضویت در برنزی شما میتوانید به راحتی با مراجعه به سایت و قسمت حساب کاربری از سفارشات خود،محصولات سفارش داده شده، روند انجام سفارش  و فاکتور سفارش اطلاع پیدا کنید.

2-با عضویت هر کاربر در برنزی یک کیف پول برای او ایجاد میشود که برای عضویت ده هزار تومان و به ازای هر نقد و بررسی 1000 تومان و به ازای هر بازدید روزانه نیز 500 ت شارژ میگردد.

3-معمولا ما در حساب کاربری افراد کد های تخفیف خرید اول یا حتی کد های تخفیف ویژه درج میکنیم که مشتری میتواند با عضویت در سایت از این کد ها بهره مند گردد.

4-معمولا ما در فروشگاه برای خرید های دوم و به بعد تخفیف های خوبی به مشتریان میدهیم با عضویت در برنزی تعداد خرید شما قابل بررسی میباشد.

5-در هر سفارش ما درصدی از مبلغ کالا را اتوماتیک وار پس از تکمیل سفارش به کیف پول مشتری عودت میدهیم !!!! یعنی با هر خرید کیف پول شما هم شارژ خواهد شد(پس از تکمیل پروسه سفارش)

مشتریان میتوانند با کیف پول  مبلغ سفارش را پرداخت نمایند.

6- در صورت داشتن درخواست مرجوعی یا درخواست لغو سفارش شما به راحتی به سفارش های خود دسترسی خواهید داشت.

اگر مشتری ما هستید حتما نسبت به عضویت در سایت اقدام کنین.عضویت در فروشگاه برنزی فقط با شماره موبایل و کد یکبار مصرف هم قابل انجام هست به همچنین میتونین با ایمیل و رمز عبور هم ثبت نام خودتون رو انجام بدید یا حتی میتونین فقط اکانت جیمیل خودتون رو به حساب فروشگاه متصل کنین تنها با یک کلیک

آموزش عضویت در برنزی

موفق باشید

مسعود طالبی مدیریت فروشگاه