راهنمای خرید جکوزی پا (ماساژور پا)

[kkstarratings]
پا، قلب دوم انسان است. قطعا این جمله را بارها از تلوزیون و جا های دیگر شنیده اید. همین یک جمله کافیست برای نشان دادن اهمیت عضو پا در بدن و در واقع می توان گفت زندگی و درآمد همه ما به پاهایمان بستگی دارد. پا ها یکی از پرکاربرد ترین اعضای بدن هستند و در فعالیت های روزمره نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند، به همین خاطر است که معمولا خستگی زیادی را متحمل می شود و فشار و استرس زیادی بر آن وارد می شود. پس باید از استرس آن ها کاست تا بتوانند بهترین عملکرد را برای صاحبشان داشته باشند که برای کم کردن استرس و خوب کردن حال پا ما به شما ماساژور ها یا جکوزی های پا را پیشنهاد می کنیم. ماساژ پا علاوه بر پاها باعث کم شدن استرس کل بدن می شود و باعث می شود انرژی از دست رفته بدن در طول روز به بدن برگردد، روحیه را ترمیم می بخشد و اسید ها را از بدن دفع می کند. ماساژ پا همچنین باعث می شود درد پا کم شود و گردش خون در بدن روال بهتری داشته داشته باشد . ما برای ماساژ پا رفتن به مراکز ماساژ را پیشنهاد نمی کنیم و پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه های ماساژور پاست . تهیه و خرید یک دستگاه ماساژور پا برای منزل هم باعث می شود که هزینه های اضافی از بین بروند و همچنین ماساژ در منزل امکان ریلکس تر شدن بدن را دارد و وقت کمتری از شما می گیرد.
دراین مقاله قصد داریم راهنمای خرید ماساژور پا را به شما ارائه کنیم. چنانچه قصد خرید ماساژور پا را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از ماساژور پا
معمولا دو دسته افراد به ماساژور پا نیاز دارند و از آن استفاده می کنند. دسته اول افرادی هستند که برای کسب ریلکسیشن بیشتر از ماساژ پا استفاده می کنند.دسته دیگر افرادی هستند که برای خلاصی از درد و کوفتگی پاها که عواملی مثل التهاب نیام کف پا را به دنبال دارد ، از ماساژور های برقی استفاده می کنند.
انواع ماساژور های پا
ماساژور های پا انواع مختلفی دارند. نوع اول این ماساژور ها ماساژورهایی هستند که حین ماساژ پا را گرم می کنند .از فواید این ماساژور و گرم شدن پا در ماساژ می توان گفت که این ماساژور ها تأثیر ماساژ بر روی پا و بدن افزایش می دهند، گردش خون را بهتر می کند، ورم های پا را کاهش می دهد و مفصل های پا را ریلکس می کند.
تنظیم این دستگاه ها بسیار آسان است و معمولا دارای برنامه اتوماتیک ماساژ و همچنین چند حالت تنظیم قدرت ماساژ دارد. این نوع ماساژور ها وزن بسیار کمی دارد و نگهداری از آن بسیار ساده است. این ماساژور ها برای همه سایز های پا مناسب است و با توجه به زیبایی ظاهری نمای زیبایی به اتاقتان نیز می دهد.
نوع دیگر ماساژور ها که به آن ها جکوزی پا نیز می گویند دارای قابلیت ماساژ با جت آب پر فشار هستند. آب پرفشار و گرما باعث لایه برداری از پوست می شود . این نوع ماساژور برای افرادی که پا های خسته و خشک دارند بسیار خوب است اما مشکل این دستگاه این است که به میزان کافی فشار روی نقاط کلیدی پا وارد نمی کند.جکوزی از چند حالت مثل ماساژ با حباب ، ماساژ لرزشی ، گرمکن آب و … برای ماساژ استفاده می کنند. جکوزی پا می تواند امکانات دیگری هم داشته باشد. مانند: نور مادون قرمز آرامبخش ،کفه ماساژوری ، امکان ماساژ خشک ، دارای محافظ جدا شونده پاشیدن آب به بیرون و … این نوع ماساژور ها برای افراد دیابتی مناسب هستند.
نوع دیگری از ماساژور ها ماساژور هایی هستند که قابلیت ماساژ لرزشی و ماساژ حرارتی را با هم دارند. هرچند قیمت این نوع ماساژور ها از انواع دیگر آن ها بیشتر است ولی قابلیت هایی که این ماساژور ها در اختیار شما قرار می دهند می توانند تجربه یک ماساژ خوب را به شما ارائه دهد و خستگی های کار روزمره را از پاهای شما بیرون می کند.

شرکت های سازنده
شرکت های مختلفی در زمینه تولید ماساژور پا فعالیت می کنند. هر کدام از این شرکت ها محصولاتی را تولید و روانه بازار کرده اند و تا حدودی نظر مشتریان را جلب کرده اند. پاناسونیک ، فیلیپس، بیورر، بوش ، بابیلیس و … از مطرح ترین برند های زمینه تولید ماساژور پا هستند.
قیمت
عوامل مختلفی در تعیین قیمت ماساژور پا موثرند. از جمله این عوامل می توان به نوع ماساژور ، شرکت سازنده ، امکانات و قابلیت ها و … اشاره کرد. به طور کلی قیمت ماساژور پا در بازار ایران بین 1 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان است.
سعی کنید حتما پیش از خرید میزان بودجه خود را مشخص کنید. بهتر است با بررسی انواع مختلفی از این ماساژور ها ، نوع ماساژور مورد نظرتان را نیز تعیین کنید. همچنین مواردی که در این مقاله گفته شد را مورد توجه قرار دهید تا به انتخابی درست برسید.