راهنمای خرید کرم ضدجوش

[kkstarratings]

جوش مشکلی پوستی بوده و زمانی رخ می دهد که فولیکول های مو در اثر تجمع چربی و سلول پوستی مرده در آن پر می شود. معمولا جوش (آکنه) در نواحی پوست صورت، گردن، قفسه سینه، شانه ها و گرده رخ می دهد. بعضی از افراد از آکنه با نام جوش سرسیاه، جوش سرسفید، جوش، جوش صورت و … رخ می دهد. جوش یا آکنه در بین نوجوانان بسیار شایع بوده و معمولا بعد از سنین نوجوانی شروع به بهبود می کند. علامت جوش یا آکنه جوش های سرسیاه، قرمز، سرسفید و … بوده که در هرجای پوست از جمله پوست صورت ممکن است رخ داده و در صورت عفونت کرد، می تواند دردناک نیز باشد. برای رهایی از این مشکل بسیار شایع ، کرم هایی با عنوان کرم ضد جوش ساخته و روانه بازار شده است. کرم های ضد جوش کرم هایی هستند که علاوه بر از بین بردن جوش ها ، اثرات ناشی از آن ها را نیز از بین می برد. دراين مقاله قصد داريم راهنماي خريد کرم ضد جوش را به شما ارائه کنيم. چنانچه قصد خريد کرم ضد جوش را داريد تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.

از بین بردن جای جوش در حقیقت کمی از بین بردن خود جوش سخت تر است. جوش می تواند به طور طبیعی به وسیله مواد خاصی که در طبیعت هست و دارای ویژگی آنتی باکتریال و ضدعفونت هستند درمان شود. اما جای جوش کمی سمج است ! و به راحتی از بین نمی رود. اما هیچ چیز غیر ممکن نیست. ممکن است درمان این مشکل زمان بر باشد اما شما با تلاش مداوم و استفاده از عوامل روشن کننده طبیعی و دیگر موادی که می تواند پوستتان را روشن کند به تدریج می توانید جای جوشها و لکه های ناشی از آنها را به طور دائم از بین ببرید.
عوامل متعددی در بروز جوش صورت دخیل هستند؛
– تغییرات هورمونی بدن
– بیماری‌های داخلی
– مصرف بعضی از داروهای اعصاب
– مصرف مواد آرایشی
– ضدآفتاب‌های روغن‌دار
– داشتن مشاغلی که فرد با روغن‌های صنعتی یا آلاینده‌های محیطی سروکار دارد

فردی که در سن بالا هنوز جوش‌های صورتش فروکش نکرده یا نسبت به قبل شدت یافته باید معاینه و قبل از هر چیز عامل محرک شناسایی شود. درست است که اوج بروز جوش صورت در سنین بلوغ است ولی درصدی از افراد هم هستند که جوش‌های صورتشان تا سنین 40 یا حتی بعد از آن هم ادامه می‌یابد ولی شدت جوش‌ها در سنین بالا به شدت دوران بلوغ نیست.
راه درمان ، کرم های ضدجوش !
همه ما به زیبایی پوست مان اهمیت فراوانی می‌دهیم و دوست داریم پوستی صاف و بدون جوش داشته باشیم. این روزها انتخاب یک محصول خوب برای پوست های حساس کار چندان ساده‌ای نیست چون در داروخانه‌ها و مغازه‌های لوازم آرایشی مجموعه‌ای از برندهای مختلف حسابی شما را سرگردان می‌کنند اما حواس‌تان باشد که باید محصول‌ خود را درست انتخاب کنید.
اسکارهای فرو رفته بر اثر عوامل مختلفی به وجود می‌آیند. جوش یا آکنه، بخیه، بریدگى، سالک و آبله مرغان می‌توانند اسکارهای فرورفته و یا ترکیبی را روی صورت ایجاد کنند. اسکارهای ترکیبی شامل بخش‌های برجسته و فرورفته هستند. کرم های ضدجوش بر اِسکارهای گود رفته اثر مطلوبى دارد؛ ولى موجب ترمیم کامل در تمام آن‌ها نمى‌شود، زیرا اندازه و رفتار این اسکارها بسیار متغیر است وبستگی به نوع جوش و جای آن روی صورت دارد.
این کرم ضدجوش موضعی باکتری های مولد آکنه را به سرعت از بین می برد، کرم اورژانسی مورد یک سلاح قوی برای مبارزه با عوامل تشدید آکنه به نام بنزوئیل پراکسید دارد ، این کرم ها به گونه ای ساخته شده که عمیق ترین آکنه های پوستی را درمان کند به طوری که هیچ آسیبی به پوست نرساند. التهابات پوستی را کاهش می دهد. اگر پوست چربی دارید و جوش هاتان شما را نارحت میکند ، این کرم ها را از دست ندهید !
این کرمها فاقد مواد مضر از جمله پاربن ، سولفات ها، فتالات و مواد شیمیایی از این قبیل است ، همیـن باعث شده تا بدون هیچ دغدغـه ای تمامی افراد با سنین مختلف بتوانند از این کرمها استفاده کنند . این کرم یک محصول درمانیست که روی بسیاری از افرد قبل از عرضه به بازار آزمایش شده، که طبق نتیجه این آزمایشات عملکردی قوی و موثر را به همراه دارد . این محصول یک ضد جوش بسیار قوی است که سبب درمان سریع جوش های موضعی و التهابی می شود.
20-15 دقیقه بعد از مصرف کرم های ضدجوش، این کرم کاملا جذب واحد پیلو سباسه (فولیکول مو) شده و درمان جوش آغاز می گردد. در این محصول از یک کمپلکس گیاهی ویژه و مؤثر استفاده شده که با مکانیزم های مختلف سبب درمان سریع آکنه می شود. اثرات ضد میکروبی و ضد التهابی بسیار قوی روغن درخت چای در کنار اثرات التیام دهندگی و ترمیم کنندگی عصاره های بابونه و آویشن سبب درمان فوری جوش ها می شود. این کرمها باعث جمع شدن منافذ باز پوست و جلوگیری از ایجاد جوش می شود. از سوی دیگر با افزایش پروتئین سازی، سلول سازی و بازسازی سلولی سبب برطرف شدن جای جوش می گردد.

مزایای کرم های ضدجوش

دارای روغن درخت چای؛ مؤثرترین ماده آنتی باکتریال گیاهی تایید شده
رفع انواع جوش های التهابی، سر سیاه و سر سفید
دارای عصاره بابونه با اثرات ضد التهابی و التیام بخش
جلوگیری از باقی ماندن جای جوش

شرکت هاي سازنده
شرکت هاي مختلفي در زمينه توليد کرم ضد جوش فعاليت مي کنند. هر کدام از شرکت ها محصولاتي را ساخته و روانه بازار کرده اند و محبوبيتي بين مصرف کنندگان يافته اند. ماي ، مورد ، بي يلندا ، سانوسان، بروژوآ، کاتريس، آردن، کاپريس ، السينا ، سي گل، دالگون، نيوآ، سينره، لورآل ، هيدرودرم ، درمدن، گينو ، ميس آدن ، ماليبو ، شون ، پيوردرم ، لنسور ، نوکس، مدلين، سان سيف ، نيودرم ، ثمين، بي واي اس، ليراک، مديسان،
کويوي ، آرکايا، پريم، درمالين ، جانا، آندريا، الارو، کاندنس، مولينا، ردوان، سان سنس، ساج، پايوت، داو،آرپي ، نوروا، ديترون، آدرا، امبرا ، کريستال، سان وي، پريکاتن و … از مطرح ترين برند هاي زمينه توليد کرم ضد جوش هستند.
قيمت
عوامل مختلفي در تعيين قيمت کرم ضد جوش موثرند. از جمله اين عوامل مي توان به نوع کرم ضد جوش ، کيفيت ساخت، شرکت سازنده و … اشاره کرد. به طور کلي قيمت کرم ضد جوش در بازار ايران بين 30 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است.
سعي کنيد حتما پيش از خريد ميزان بودجه خود را مشخص کنيد. همچنين مواردي که در اين مقاله گفته شد را مورد توجه قرار دهيد تا به انتخابي درست برسيد. با توجه به اينکه کرم ها موادي هستند که مستقيما در سلامت پوست شما موثرند ، از خريد کرم هاي غير بهداشتي و غير استاندارد خودداري کنيد. زيرا استفاده از برخي از کرم هاي غير استاندارد مي تواند ضربات جبران ناپذيري را به پوست شما وارد کند.